Warsztaty wolontariuszy

Poniżej opisy obecnie dostępnych warsztatów wolontariuszy. Wkrótce będzie więcej 🙂

ZAPROŚ WOLONTARIUSZA – FORMULARZ

Kostia Ziaka

FINANSOWY ZAWRÓT GŁOWY

Przygotowanie i prowadzenie – Kostia Ziaka

Przygotujcie się na fascynującą przygodę z pieniędzmi! Warsztaty Kostii zabiorą uczniów w niezwykłą podróż po świecie walut używanych w Unii Europejskiej. Razem przyjrzycie się krajom strefy euro i odkryjecie, dlaczego pieniądze mają tak wielkie znaczenie w naszym życiu. Nie zabraknie świetnej zabawy – czekają na Was interaktywne gry i wciągające quizy, które zamienią naukę w prawdziwą przygodę! Zaproście wolontariuszkę i przekonajcie się, że świat pieniędzy może być naprawdę ekscytujący!

Czas trwania: 45 minut

Liczba uczestników: 10-30

Niezbędne materiały: laptop, projektor i powierzchnia projekcyjna, internet do wyświetlania filmików, długopisy, czyste kartki. Możliwość uczestniczenia w warsztatach bez urządzeń elektronicznych.

Język: angielski

PASZPORT, KTÓRY ŁĄCZY

Przygotowanie i prowadzenie – Anna Almagro Egea

Odkryj Europę bez granic! Warsztaty Anny to pasjonująca podróż po Unii Europejskiej. Uczniowie dowiedzą się, gdzie możesz podróżować, kto korzysta z tego prawa i jak obywatele UE mogą żyć, uczyć się i pracować w różnych krajach bez ograniczeń. Czekają na Was interaktywne gry i mnóstwo ciekawostek, które sprawią, że nauka stanie się zabawą. Zrozumiecie, jak ta wyjątkowa możliwość łączy ludzi i otwiera przed nimi całą Europę. Zaproście Annę i przekonajcie się, jak fascynująca może być swoboda podróżowania i odkrywania świata!

Czas trwania: 45 minut

Liczba uczestników: 10-30

Niezbędne materiały: laptop, projektor i powierzchnia projekcyjna, internet do wyświetlania filmików. Możliwość uczestniczenia w warsztatach bez urządzeń elektronicznych.

Język: angielski

Anna Almagro Egea

***

Spotkania z wolontariuszami związane są z podstawą programową, m.in. z punktami:

Szkoła Podstawowa, klasy VI-VIII:

  • Geografia – Cele kształcenia/wymagania ogólne: III 1-4, 9; Treści nauczania: VII 1, 2, 14; IX 11
  • Język obcy nowożytny wersja II.1 – Treści nauczania: I 3, 8, 9, 14; II; IV 2, 3, 6, 7; VIII; IX; XIV
  • Język obcy nowożytny wersja II.2.DJ – Treści nauczania: I c, h, i; 2; 4 b, d, e, f; 8; 9; 14
  • WOS – Cele kształcenia/wymagania ogólne: I 3; III 7; Treści nauczania: IX 1

Szkoła ponadpodstawowa: 

  • WOS zakres podstawowy – Treści nauczania: VII 2, 4; Cele kształcenia/wymagania ogólne: I 1, III 2,
  • WOS zakres rozszerzony – Treści nauczania: II 4, 7; IV 7; XVI 1; Cele kształcenia/wymagania ogólne: I 1, III 2
  • Geografia zakres podstawowy – Treści nauczania: VII 1; VIII 9, 10, 11; Cele kształcenia/wymagania ogólne: II 2, III 1, 3,  8, 9
  • Geografia zakres rozszerzony – Treści nauczania: VIII 4; Cele kształcenia/wymagania ogólne: III 2, 4, 6, 7
  • Język obcy nowożytny wariant III.1.P – Treści nauczania: I 8, 9, 13, 14: II; IV 2, 3, 6, 7; IX 1, 2;
  • Język obcy nowożytny wariant III.1.R – Treści nauczania: I 8, 9, 13, 14; II; IV 2, 3, 6, 7; VIII 1, 2, 3; IX 1, 2; XIV
  • Język obcy nowożytny wariant III.DJ – Treści nauczania: II ; IV 2, 3, 6, 7; VIII 1, 2, 3; IX 1, 2; XIV
  • Język obcy nowożytny wariant III.2.0 i III.2. – Treści nauczania: I 8, 9, 13, 14: II; IV 2, 3, 6, 7; VIII 1, 2, 3; IX 1, 2; XIV