Poniżej opisy obecnie dostępnych warsztatów wolontariuszy. Wkrótce będzie więcej 🙂
ZAPROŚ WOLONTARIUSZA – FORMULARZ
FINANSOWY ZAWRÓT GŁOWY
Przygotowanie i prowadzenie – Kostia Ziaka
Przygotujcie się na fascynującą przygodę z pieniędzmi! Warsztaty Kostii zabiorą uczniów w niezwykłą podróż po świecie walut używanych w Unii Europejskiej. Razem przyjrzycie się krajom strefy euro i odkryjecie, dlaczego pieniądze mają tak wielkie znaczenie w naszym życiu. Nie zabraknie świetnej zabawy – czekają na Was interaktywne gry i wciągające quizy, które zamienią naukę w prawdziwą przygodę! Zaproście wolontariuszkę i przekonajcie się, że świat pieniędzy może być naprawdę ekscytujący!
Czas trwania: 45 minut
Liczba uczestników: 10-30
Niezbędne materiały: laptop, projektor i powierzchnia projekcyjna, internet do wyświetlania filmików, długopisy, czyste kartki. Możliwość uczestniczenia w warsztatach bez urządzeń elektronicznych.
Język: angielski
PASZPORT, KTÓRY ŁĄCZY
Przygotowanie i prowadzenie – Anna Almagro Egea
Odkryj Europę bez granic! Warsztaty Anny to pasjonująca podróż po Unii Europejskiej. Uczniowie dowiedzą się, gdzie możesz podróżować, kto korzysta z tego prawa i jak obywatele UE mogą żyć, uczyć się i pracować w różnych krajach bez ograniczeń. Czekają na Was interaktywne gry i mnóstwo ciekawostek, które sprawią, że nauka stanie się zabawą. Zrozumiecie, jak ta wyjątkowa możliwość łączy ludzi i otwiera przed nimi całą Europę. Zaproście Annę i przekonajcie się, jak fascynująca może być swoboda podróżowania i odkrywania świata!
Czas trwania: 45 minut
Liczba uczestników: 10-30
Niezbędne materiały: laptop, projektor i powierzchnia projekcyjna, internet do wyświetlania filmików. Możliwość uczestniczenia w warsztatach bez urządzeń elektronicznych.
Język: angielski
***
Spotkania z wolontariuszami związane są z podstawą programową, m.in. z punktami:
Szkoła Podstawowa, klasy VI-VIII:
- Geografia – Cele kształcenia/wymagania ogólne: III 1-4, 9; Treści nauczania: VII 1, 2, 14; IX 11
- Język obcy nowożytny wersja II.1 – Treści nauczania: I 3, 8, 9, 14; II; IV 2, 3, 6, 7; VIII; IX; XIV
- Język obcy nowożytny wersja II.2.DJ – Treści nauczania: I c, h, i; 2; 4 b, d, e, f; 8; 9; 14
- WOS – Cele kształcenia/wymagania ogólne: I 3; III 7; Treści nauczania: IX 1
Szkoła ponadpodstawowa:
- WOS zakres podstawowy – Treści nauczania: VII 2, 4; Cele kształcenia/wymagania ogólne: I 1, III 2,
- WOS zakres rozszerzony – Treści nauczania: II 4, 7; IV 7; XVI 1; Cele kształcenia/wymagania ogólne: I 1, III 2
- Geografia zakres podstawowy – Treści nauczania: VII 1; VIII 9, 10, 11; Cele kształcenia/wymagania ogólne: II 2, III 1, 3, 8, 9
- Geografia zakres rozszerzony – Treści nauczania: VIII 4; Cele kształcenia/wymagania ogólne: III 2, 4, 6, 7
- Język obcy nowożytny wariant III.1.P – Treści nauczania: I 8, 9, 13, 14: II; IV 2, 3, 6, 7; IX 1, 2;
- Język obcy nowożytny wariant III.1.R – Treści nauczania: I 8, 9, 13, 14; II; IV 2, 3, 6, 7; VIII 1, 2, 3; IX 1, 2; XIV
- Język obcy nowożytny wariant III.DJ – Treści nauczania: II ; IV 2, 3, 6, 7; VIII 1, 2, 3; IX 1, 2; XIV
- Język obcy nowożytny wariant III.2.0 i III.2. – Treści nauczania: I 8, 9, 13, 14: II; IV 2, 3, 6, 7; VIII 1, 2, 3; IX 1, 2; XIV