Poniżej opisy obecnie dostępnych warsztatów wolontariuszy. Wkrótce będzie więcej 🙂
ZAPROŚ WOLONTARIUSZA – FORMULARZ

BARWY I BRZMIENIA EUROPY
Przygotowanie i prowadzenie – Faride Champac Quispe
Wybierz się w podróż przez muzykę i sztukę Europy! Warsztat Faridy zabierze Was od pełnych emocji rytmów flamenco i ponadczasowych kompozycji Beethovena po barwny świat impresjonizmu i ekspresyjne pociągnięcia pędzla Van Gogha. Dzięki ciekawym, interaktywnym i zespołowym zabawom odkryjecie bogactwo i różnorodność europejskiej kultury – a także to, co łączy nas mimo różnic. Na co czekacie? Zaproście Faridę i rozpocznijcie tę kolorową podróż!
Czas trwania: 45 minut
Liczba uczestników: 10-30
Niezbędne materiały: laptop, projektor i powierzchnia projekcyjna, internet do wyświetlania filmików, długopisy, czyste kartki. Możliwość uczestniczenia w warsztatach bez urządzeń elektronicznych.
Język: angielski lub hiszpański
MŁODZIEŻOWA MAPA EUROPY
Przygotowanie i prowadzenie – Kris Schneider
Warsztat Krisa zabiera uczniów w ciekawą podróż po Europie, podczas której poznają różne możliwości, jakie mają młodzi ludzie w krajach Unii Europejskiej. Dzięki interaktywnym zabawom i aktywnościom uczniowie dowiedzą się nie tylko wielu interesujących faktów o życiu młodych Europejczyków, ale także odkryją fascynujące miejsca podróży i sposoby, by samodzielnie włączyć się w projekty młodzieżowe w UE.
Zaproście Krisa i rozpocznijcie tę pełną odkryć przygodę!
Czas trwania: 45 minut
Liczba uczestników: 10-30
Niezbędne materiały: laptop, projektor i powierzchnia projekcyjna, internet do wyświetlania filmików. Możliwość uczestniczenia w warsztatach bez urządzeń elektronicznych.
Język: angielski lub niemiecki

***
Spotkania z wolontariuszami związane są z podstawą programową, m.in. z punktami:
Szkoła Podstawowa, klasy VI-VIII:
- Geografia – Cele kształcenia/wymagania ogólne: III 1-4, 9; Treści nauczania: VII 1, 2, 14; IX 11
- Język obcy nowożytny wersja II.1 – Treści nauczania: I 3, 8, 9, 14; II; IV 2, 3, 6, 7; VIII; IX; XIV
- Język obcy nowożytny wersja II.2.DJ – Treści nauczania: I c, h, i; 2; 4 b, d, e, f; 8; 9; 14
- WOS – Cele kształcenia/wymagania ogólne: I 3; III 7; Treści nauczania: IX 1
Szkoła ponadpodstawowa:
- WOS zakres podstawowy – Treści nauczania: VII 2, 4; Cele kształcenia/wymagania ogólne: I 1, III 2,
- WOS zakres rozszerzony – Treści nauczania: II 4, 7; IV 7; XVI 1; Cele kształcenia/wymagania ogólne: I 1, III 2
- Geografia zakres podstawowy – Treści nauczania: VII 1; VIII 9, 10, 11; Cele kształcenia/wymagania ogólne: II 2, III 1, 3, 8, 9
- Geografia zakres rozszerzony – Treści nauczania: VIII 4; Cele kształcenia/wymagania ogólne: III 2, 4, 6, 7
- Język obcy nowożytny wariant III.1.P – Treści nauczania: I 8, 9, 13, 14: II; IV 2, 3, 6, 7; IX 1, 2;
- Język obcy nowożytny wariant III.1.R – Treści nauczania: I 8, 9, 13, 14; II; IV 2, 3, 6, 7; VIII 1, 2, 3; IX 1, 2; XIV
- Język obcy nowożytny wariant III.DJ – Treści nauczania: II ; IV 2, 3, 6, 7; VIII 1, 2, 3; IX 1, 2; XIV
- Język obcy nowożytny wariant III.2.0 i III.2. – Treści nauczania: I 8, 9, 13, 14: II; IV 2, 3, 6, 7; VIII 1, 2, 3; IX 1, 2; XIV
